Телефон (0416) 99620
Електронна поща sekretar@chirpan.bg
Родена на 23.01.1969 г. в гр. Чирпан. През 1999 г. завършва висшето си образование в Стопанска академия „Димитър Апосолов Ценов” – гр. Свищов, специалност „Финанси”, специализация „Банково дело”.
От 1996 г. до 2000 г. работи като технически сътрудник в адвокатска кантора, след което до 2002 г. е систем-оператор в РПУ Чирпан.
През 2003 г. постъпва в Община Чирпан като служител по сигурността на информацията. Заемала е позициите секретар на община, директор на дирекция, старши експерт „Общински поземлен фонд, наеми и концесии”. От 2016 г. до 2018 г. работи като директор на Общинска банка – Финансов център Чирпан.
Секретарят на община Чирпан организира и отговаря за:
1. дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им;
2. деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
3. дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване и останалите звена от общинската администрация, съгласно действащата структура, на подчиненост към него;
4. разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината;
5. работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица;
6. поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми;
7. утвърждава Вътрешните правила за реда и организацията на административното обслужване на физическите и юридическите лица;
8. организира оценяването на изпълнението на служителите в общинската администрация;
9. утвърждава длъжностните характеристики на служителите в общинската администрация;
10. организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на Административно процесуалния кодекс, Наредбата за административното обслужване, Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Кодекса на труда и подзаконовите нормативни актове, свързани с тяхното приложение;
11. подпомага дейността на кметовете на кметства и кметските наместници в частта за административното, информационното и електронно обслужване;
12. отговаря за финансовото и стопанското обслужване на кметствата и останалите населени места;
13. отговаря за опазване на обществения ред и управление при кризи;
14. организира обмен на опит и внедряването на добри практики в работата на администрацията;
15. изпълнява и други дейности, определени от нормативни актове.